سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 مدل ساعت رومیزی پرفروش 1400

?

در این مقاله قصد داریم پرفروش ترین ساعت های رومیزی سال 1400 را به شما معرفی کنیم پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

1- ساعت رومیزی لوتوس مدل B700

این ساعت رومیزی با توجه به سبک طراحی جذابی که دارد در همان اوایل ورود به بازار طرفداران زیادی پیدا کرد، رنگ بندی کامل این مدل انتخاب را برای افرادی که قصد خرید ساعت رومیزی دارند راحت کرده است و تقریبا با تمام دکورهای مدرن و امروزی هارمونی قابل قبولی دارد. جنس بدنه این مدل از فلز با نوع آبکاری عالی و رنگ ثابت است. موتور آن آرام گرد و تایوانی است و دارای 5 سال ضمانت بدون قید و شرط نیز می باشد. این ساعت رومیزی مدرن در رنگ های سفید، مشکی، طوسی، آنتیک، طلایی و سیلور در بازار موجود است و شما میتوانید با توجه به رنگ دکور فضای داخلی منزل و یا محل کار خود رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. قیمت ساعت رومیزی بین 604 الی 942 هزار تومان براساس نوع رنگ متقاوت است.

?

 

2-ساعت رومیزی لوتوس مدل 5510

این ساعت رومیزی جزو ساعت های جدید شرکت لوتوس می باشد که در 3 رنگ طوسی، قهوه ای و گردویی به بازار عرضه شده است و از کیفیت قابل قبولی نیز برخوردار است. بدنه این مدل از جنس چوب مرغوب و باکیفیت است و طراحی پاندول، زیبایی آن را دوچندان کرده است. صفحه با طراحی اعداد لاتین به نوعی حالت مدرن و امروزی دارد و بیشتر مناسب دکورهای امروزی است. موتور آن نیز آرام گرد و تایوانی است و 5 سال ضمانت بدون قید و شرط نیز دارد. قیمت این ساعت رومیزی 1 میلیون و سیصد و هفده هزار تومان می باشد.

?

 

3- ساعت رومیزی لوتوس مدل 5512

این ساعت رومیزی نیز مانند مدل قبلی از سری های جدید شرکت لوتوس است که با بدنه چوبی باکیفیت و طراحی پاندول زیبایی چشمگیری دارد و نظر خیلی از مخاطبان را به خود جلب کرده است. طراحی زییای بدنه این مدل همانند مدل قبلی با استفاده از ابزارهای نجاری ساخته و پرداخته شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. این مدل نیز در 3 رنگ طوسی، قهوه ای و گردویی به بازار عرضه شده است و طراحی صفحه با اعداد لاتین حالتی کلاسیک به این مدل داده است. موتور آن آرام گرد و تایوانی است و دارای 5 سال ضمانت بدون قید و شرط نیز می باشد. قیمت آن نیز 970 هزار تومان است.

?

 

4- ساعت رومیزی لوتوس مدل 804 

این ساعت رومیزی جزو جدیدترین مدل های لوتوس است که در سال 2022 به بازار معرفی شد. بدنه فلزی این مدل با نوع آبکاری عالی و رنگ ثابت است که خیال مصرف کننده را از این نظر راحت می کند. طراحی خاص و زیبای این مدل زیبایی آن را دوچندان کرده است و صفحه ای با اعداد لاتین این مدل را علاوه بر دکورهای مدرن برای دکورهایی با سبک کلاسیک نیز متناسب کرده است. این مدل در رنگ های سفید، مشکی، سیلور، طلایی و آنتیک تولید شده است و موتور آن نیز تایوانی است و 5 سال نیز ضمانت بدون قید و شرط دارد. قیمت با توجه به رنگ مدل بین 767 هزارتومان الی 1 میلیون و 27 هزار تومان می باشد.

5- ساعت رومیزی لوتوس مدل 5508

این ساعت رومیزی با طراحی منحصربفرد بدنه خود از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و طرفداران خاص خود را نیز دارد. بدنه این مدل با استفاده از ابزارهای نجاری ساخته و پرداخته شده است و بهمین خاطر چشمان هر بیننده ای را به خود خیره می کند. این مدل در سه رنگ طوسی، قهوه ای و گردویی به بازار عرضه شده است و موتور ان نیز مانند مدل های قیلی تایوانی و دارای 5 سال ضمانت بدون قید و شرط است. قیمت آن نیز 1 میلیون و 310 هزار تومان است.

?

ما در فروشگاه میعادتایم در تلاش هستیم با ارائه خدمات ارزشمندی همچون 10 رور مهلت تست، گارانتی معتبر، ضمانت سلامت و اصالت کالا و ارسال رایگان در خدمت شما عزیزان باشیم.