سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 مدل ساعت ایستاده پرفروش 1400

? در این پست قصد داریم 5 مدل ساعت ایستاده محبوب که بیشترین درخواست سفارش را در طول سال 1400 داشته اند را بررسی کنیم، پس ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

1- ساعت ایستاده لوتوس مدل FC-900

این ساعت ایستاده و کنارسالنی لوتوس با توجه به سبک طراحی جذابی که دارد بسیار پرطرفدار می باشد و علاوه بر دکورهای مدرن و امروزی برای دکورهای کلاسیک نیز مناسب است. جنس بدنه این ساعت ایستاده از فلز با نوع آبکاری عالی است که رنگ آن به مرور زمان از بین نمی رود و ثابت می ماند. با توجه به ابعاد این ساعت ایستاده شیک می توان آن را در فضاهای محدود نیز استفاده کرد که از مزیت های این مدل است. موتور این ساعت تایوانی و دارای 5 سال ضمانت بدون قید و شرط است. قیمت این ساعت 3 میلیون و 378 هزارتومان است.

?

2-ساعت ایستاده لوتوس مدل XL-220

این ساعت ایستاده شیک با توجه به سبک طراحی که دارد بیشتر مناسب فضاهایی با دکور کلاسیک است. جنس بدنه آن از چوب باکیفیت است که کیفیت ساخت بالایی دارد و یکی از زیباترین مدل های موجود در بازار است که با منبت کاری چوبی ،درب شیشه ای زیبایی این مدل دوچندان شده است. لازم به ذکر است که در تمامی ساعت ایستاده لوتوس از جمله این مدل از موتور آرام گرد یانگ تان تایوان با 5 سال گارانتی بی قید و شرط استفاده شده است. قیمت این مدل 5 میلیون و 330 هزار تومان است.

?

3-ساعت ایستاده لوتوس مدل 9123

این مدل ساعت ایستاده پایه دار زیبا، با طرح یونیک و سازه ای مهندسی شده است. استفاده از متریال تمام چوب در بدنه این ساعت، این امکان را ایجاد کرده است که رنگ قهوه ای پایان کار بسیار با کیفیت و زیبا اجرا شود و همین جلوه سبب زیباتر شدن این مدل شده است. استفاده از رینگ و حلقه فلزی آبکاری آنتیک، کیفیت بالای پرداخت و رنگ آبکاری در قسمت بالای ساعت و چاپ مستقیم روی صفحه ساعت از جمله جزییات مهمی است که این مدل ساعت را ارزشمند و جذاب می کند. سازه مهندسی شده محصول به طوری طراحی شده است که کار بصورت قطعات منفصل به راحتی قابل مونتاژ باشد و در نهایت سایز بسته بندی کوچک و به راحتی قابل حمل و نقل باشد. موتور این ساعت نیز تایوانی و دارای 5 سال ضمانت بدون قید و شرط می باشد. قیمت این مدل 3 میلیون و 627 هزار تومان است.

?

4-ساعت ایستاده لوتوس مدل 14140

این ساعت ایستاده در زمانی کوتاه، بعد از عرضه به بازار توانست نظر اکثر افرادی را که قصد خرید ساعت ایستاده دارند را جلب کند. صفحه این ساعت کنار سالنی زیبا تمام فلزی است و قطر آن 60 سانتی متر است. طراحی ساده و مینیمال صفحه با عقربه های شکیل در داخل رینگ خالی فلزی این مدل را چشم نوازتر کرده است و با مشاهده روزانه صفحه این ساعت برای شما تکراری نخواهد بود. بدنه ستونی ساعت که حس سنگ را می دهد از جنس چوب است که وزن و سنگینی سنگ را ندارد اما برای هارمونی بیشتر و کامل تر با صفحه فلزی، به سبک سنگ ماربل پتینه شده است. زمانی که باطری پاندول را قرار می دهید و پاندول شروع به حرکت می کند رقص آرام پاندول از دو طرف حفره های بدنه ساعت تصویری زیبا را برای شما به ارمغان می آورد. این ساعت ایستاده کنار سالنی در سه رنگ مشکی،سفید و طوسی موجود است تا دست شما برای انتخاب رنگ و ست کردن با سایر وسایل دکوری منزل و یا محیط کار باز باشد. موتور آن تایوانی و دارای 5 سال ضمانت بدون قید و شرط می باشد. قیمت این مدل 3 میلیون و 264 هزار تومان است.

?

5-ساعت ایستاده لوتوس مدل 129

کمتر کسی فکر می کرد که این ساعت کنارسالنی بتواند در بین مخاطبینی که قصد خرید ساعت های ایستاده را دارند اینقدر محبوب شود. جنس بدنه این ساعت از چوب است مو تور آن ساخت کشور تایوان می باشد علاوه بر این این ساعت ایستاده دارای موتور زنگ و پاندول نیز می باشد. بطور کلی ساعت های گرندفادر هم حس نوستالژیک را در افراد ایجاد می کنند و هم با طراحی خاص خود با دکوراسیون مدرن امروزی براحتی ست می شوند و دکور محیط را تحت تاثیر زیبایی خود قرار می دهند. این مدل ساعت ایستاده در پنج رنگ تولید شده است و شما می توانید با توجه به دکوراسیون منزل خود یکی از این رنگ ها را انتخاب نمایید. قیمت این مدل 3 میلیون و 227 هزار تومان است.

?

لازم به توضیح است که می توانید با قرار دادن این محصولات در کنار سایر وسایل دکوری مانند تلفن کلاسیک و سلطنتی زیبایی دکور فضای داخلی خود را دوچندان کنید با هر دیدن آن ها لذت ببرید.

?