سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات مهمی که قبل از خرید ساعت دیواری و ایستاده باید بدانید.

در این مقاله قصد داریم به تمام نکاتی که قبل از خرید ساعت های دیواری و ایستاده باید بدانید، بپردازیم. تا اطلاعات لازم را برای انتخاب مدلی که از نظر سبک طراحی با دکور فضای داخلی شما هارمونی کامل داشته باشد و از نظر قیمتی به بودجه شما نزدیک است را متوجه شوید و درنهایت از خرید خود رضایت کامل داشته باشید.

آشنایی با سبک های طراحی ساعت

ساعت های دیواری یکی از کاربردی ترین وسایل منزل و فضای کاری است که امروزه با توجه به اهمیت بالایی که اکثر افراد به فضای داخلی خود می دهند، جنبه دکوری آن ها نیز بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

بهمین علت رقابت زیادی بین شرکت های تولیدکننده این محصولات در طراحی مدل های ساعت دیواری ایجاد شده است. درحال حاضر بیش از 90 درصد از این محصول کاربردی، در دو سبک کلاسیک و مدرن وارد بازار شده است و تا حد زیادی رضایت خاطر کاربران را نیز جلب کرده است.

توجه به سبک طراحی صفحه و بدنه

در طراحی صفحه ساعت دیواری کلاسیک معمولا از اعداد یونانی ساده و در بعضی مدل ها برای اینکه زیبایی آن را بیشتر کنند، از اعداد برجسته استفاده می شود و قاب و فریم آن ها نیز از چوب طبیعی است که در اشکال مختلف گرد، مربعی، بیضی و یا صندوقی با استفاده از ابزارهای نجاری ساخته و پرداخته و به بازار عرضه می شوند.

اما در مقابل در طراحی صفحه ساعت دیواری مدرن معمولا از اعداد لاتین و یا ایندکس های خطی ساده و برجسته استفاده می شود و بدنه آن ها نیز از جنس ترکیب چوب و فلز و یا چرم و فلز است که با توجه به خلاقیت تیم های سازنده در اشکال و ابعاد متنوع ساخته می شوند.

شما با شناخت کامل این دو سبک از مدل های ساعت دیواری می توانید بهترین مدل ساعت را که از نظر ظاهری و ساختاری هارمونی مناسبی با سایر وسایل شما داشته باشد را انتخاب کنید.

در ارتباط با ساعت های ایستاده نیز تمام نکاتی که در بالا گفته شد، صادق است، اما از آنجایی که قیمت ساعت ایستاده از ساعت های دیواری تا حدودی بیشتر است، مخاطبان نیز توجه بیشتری به جنبه ظاهری آن می کنند و شرکت های تولید کننده نیز از این موضوع به خوبی اطلاع دارند و در طراحی ساعت ایستاده شیک، نهایت ظرافت و دقت را به خرج می دهند تا محصول نهایی نظر مخاطبان را برآورده کند.

این محصول نیز در دو سبک کلاسیک و مدرن و در حالت های ساعت کنارسالنی و سه پایه روانه بازار شده اند که شما با توجه به سبک دکور خود می توانید بهترین مدل را انتخاب کنید و با داشتن این وسیله لوکس و زیبا حس و حال منزل خود را به کلی تغییر دهید و از داشتن آن لذت ببرید.

انتخاب بودجه مناسب برای خرید

هنگامی که قصد دارید بودجه ای را برای خرید ساعت دیواری و یا ساعت ایستاده در نظر بگیرید، بهتر است کمی سر کیسه را شل کنید تا بتوانید محصولی با کیفیت ساخت بالاتر تهیه کنید و خود را درگیر برخی محصولات بی کیفیت بازار که با قیمت های پایین ارائه می شوند، نکنید و تا سالیان سال زیبایی دیوار و فضای داخلی منزل خود را ضمانت کنید.

در حال حاضر قیمت ساعت دیواری خوب در بازه 700 هزارتومان الی 2 میلیون تومان و قیمت ساعت ایستاده خوب در بازه 3 الی 6 میلیون تومان است. در ادامه برای اینکه بتوانید این محصولات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید راهنمایی می کنیم.

از کجا بخریم؟

پیشنهاد می کنیم ساعت های ایستاده و دیواری را از فروشگاه ها و نمایندگی های معتبر خرید کنید تا هم نسبت به اصالت کالا اطمینان خاطر پیدا کنید و هم از خدمات پس از فروش شرکت های تولید کننده مانند ضمانت 2 الی 5 ساله موتور ساعت بهره مند شوید.

اگر به دنبال این هستید که در زمانی کوتاه تنوع بالایی از این محصولات را بررسی و مقایسه کنید، فروشگاه میعادتایم با بیش از 15 سال تجربه در زمینه ساعت و لوازم دکوری مانند گرامافون ایستاده و رومیزی، تلفن کلاسیک و سلطنتی، رادیو چوبی و شارژی و انواع تابلو چوبی و تزیینی این امکان را برای شما فراهم کرده و خدمات کم نظیری را به تمام مخاطبان خود ارائه می دهد.

از جمله این خدمات می توان به مهلت تست محصول، ضمانت سلامت و اصالت، گارانتی معتبر، امکان پرداخت درمحل، ارسال رایگان و تخفیف ویژه برای تمام افرادی که خرید اولی هستند اشاره کرد که همین خدمات ارزشمند، این فروشگاه اینترنتی را نسبت به سایر فروشگاه ها متمایز کرده است.

خوشحال هستیم با مطالعه این مقاله، شما در امر خرید ساعت ایستاده و دیواری راهنمایی کرده و رسالت خود را در جهت ارائه خدمات باکیفیت برای شما عزیزان انجام داده ایم.